2015. augusztus 23., vasárnap

Zombiapokalipszis book tag

Sziasztok, embertársak! Most a Zombiapokalipszis book tag-et csinálom meg, amire Jolcsi hívott ki. Ezért annyit mondok neki: Gracias a ti!
Szabályok:

  • Ki kell választani 5 könyvet
  • A címüket felírni fecnikre, majd belerakni egy olyan valamibe, ahonnan ki lehet húzni, melyik kérdéshez melyik könyv tartozik
  • Ha kihúztam egy fecnit az azon szereplő könyvet véletlenszerűen ki kell nyitnom valahol és azzal a névvel kell válaszolnom a kérdésre
  • A második kérdesre ugyanabból a könyvből kell válaszolni, mint először, ugyanezzel a módszerrel
  • A 3. és 4. kérdesre is ugyanígy kell válaszolni.
A könyvek a következők:

Az Éhezők viadala
A villámtolvaj
Az Útvesztő
Késtél
Időfuár 4.

1. Az első ember, aki meghal:
Kempelen Farkas(Időfutár). Ú, pedig ő nem olyan hülye, hogy kifutna a zombik elé. Biztos lenne valami találmánya. Kár.

2. Az a személy, akit elgáncsolsz, hogy elmenekülj a zombik elől:
Sándor bá'(Időfutár). Őt biztosan nem gáncsolnám el, mert akkora arc.

3. Az első ember, aki zombivá változik:
Gale(Az Éhezők viadala). Szerintem ha vadászni tud, akkor harcolni is. De mindegy, mivel: Team Peeta.

4. Az az ember, aki téged gáncsol el, hogy elmeneküljön a zombik elől:
Peeta(Az Éhezők viadala). Neee! Szerintem inkább felsegítene. Viszont ha elgáncsolna semmi esélyem nem lenne, mert erősebb nálam.

5. A csapat idiótája:
Árész(A villámtolvaj). Ő nem kimondottan idióta, csak bunkó.


6. A csapat agya:
Grover(A villámtolvaj). Hm, Annabeth jobb lenne, de Grover is jó.

7. A csapat orvosa:
Thomas(Az Útvesztő). Ööö...oké.

8. A fegyverszakértő:
Newt(Az Útvesztő). Szerintem valamennyire ért az ilyenhez. Ráadásul vicces is. Tehát nem vagyunk elveszve.

9. A harcos:
Körte(Késtél). Hááát...vannak kapcsolatai, és mindenesetre biztos kitalálna valamit.

10. A csapatkapitány:
Nagy Márk(Késtél). Fú, nekünk végünk. Elképzeltem miket csinálna: Az ő stílusához hasonló egyenruha, egy "Szeretem Nagy Márkot!" póló, meg kötelező mindenkinek kacsingatni.

Most mentem búvohelyet keresni a zombik elől. Viszlát!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése