2015. augusztus 22., szombat

8 karakter, ami minden Leiner Laura könyvben megtalálható

Olvastál már Leiner Laura könyvet? Többet is? Nem vettél észre benne valami hasonlót? Esetleg a karaktereket? Itt az idő, hogy megtudjuk melyek azok a szereplő típusok, akikkel elég sokszor összefutunk!

1. A hisztis főszereplő

Rémlenek Reni(Szent Johanna Gimi) indokolatlan kirohanásai? Zsófi(Bábel) idegesítő megjegyzései? Lia( Akkor szakítsunk!) hisztiei? Bexi( Bexi sorozat) önsajnálata? Ha igen, akkor valószínűleg egyértelművé vált, hogy sajnos sosem volt szerencsénk megismerni egy épeszűnek nevezhető lányt.

2. Az álomfiú

Cortez, Szasza, Norbi, Nagy Márk. Mindenhol ott vannak. És mindig, MINDIG összejönnek a főszereplővel.

3. Az idióta barátnő

Virág, Napsi, Eszti. A Bexiben kivételesen ez a karakter kiesik(Na, jó talán Lili kicsit gyerekes, de ő még gyerek), viszont ezt pótolja a többi nem túl eszes mellékszereplő.


4. A bugyuta nevű

Gomba, Hipó, Szánkó, Körte. Hallottál valaha is ilyen beceneveket?


5. A megmondó

A Szent Johanna gimiben Kinga, a Bábelben Kolos, az Akkor szakítsunk!-ban Szilkó, a Bexiben Körte. Bár tényleg néha elég furán jönnek ki, nekik mindig igazuk van. És természetesen ők állandóan megmondják a tutit. És nagyjából itt merül ki az értelmesek tábora.

6. Az egoista

Bár ide az álomfiúk is beillenének én most nem erre céloztam. Hanem azokra, akik csak magukkal foglalkoznak. Ide csak két szereplő sorolható: Dave és Abdul.

7. Az eltúlzott mellékszereplők

A rockerek, a Bexiben meg Aszadék Aszádék. Mindenféle baromságot csinálnak. Ilyen a valóságban tuti nincs.

8. Az itt-ott feltűnő noname

Lehet kevesen emlékeznek az SZJG-ből az úgynevezett "nagymellű kilencedikes/tizedikes" lányra, akit kiderült, a végén, hogy Natasának hívnak. Vagy a Bábelben a tarháló punkra. Vagy az itt-ott random feltűnő Ákosra. Vagy Kemálra. Megértem, ha valaki csak a fejét fogja, hogy "Kik ezek?".


Ennyi lett volna. Remélem most már leesett, hogy honnan olyan ismerősek a karakterek.

2 megjegyzés:

  1. Igazad van, és nekem ez eddig fel sem tűnt :O

    VálaszTörlés
  2. Ja, ezek az LL karaktersablonok nekem is szúrták a szememet, említettem is a
    Bábeles blogposztomban. Ott linkelték be nekem a Te bejegyzésedet - nagyon jól összefoglaltad a lényeget, jó volt olvasni :))

    VálaszTörlés