2015. augusztus 1., szombat

Tündérmese book tag

Szerintem a cím magát adja szóval inkább bele is kezdek. Ezt a taget Jolcsi oldalán találtam ennyit azért még elmondok. 
De most már tényleg elkezdem.



1.  Pinokkió - A fiú, akinek megnőtt az orra ha hazudott
Hazudtál már egy könyvről, mert szégyelled, hogy tetszett?


Elhihetitek, hogy nem az a fajta vagyok, aki véka alá rejti a véleményét egy főleg rossz könyvről. Talán egyszer voltam így. Az 
Egy ikerpár titkos naplójával. Bármennyire is kritikus a személyiségem, nekem egy nagyon kicsit tetszett. Nem azt mondom,
hogy ez a tökéletesség, de lássuk be egy tinitől egész elfogadható. De én akkor is jobb író vagyok! Mert a mai gyerekek értelme csak ennyit bír felfogni: Videójáték, számítógép, stb.


 Beauty& Beast Musical
Belle szerepében
Giselle Torres
2. A Szépség és a Szörnyeteg - A lány, aki nem a külsőbe szeretett bele
Melyik könyvet szereted, annak ellenére, hogy rémes a borítója?


Hm, talán Bosnyák Viktória könyve, a Tündérboszorkány 2.- Klott Gatya, ne fárassz!. Nem mondanám, hogy rémes lett volna a borítója, mert a könyvtárból egy sima sötétlilás kiadást vettem ki, vagy nem tudom, lehet leszedhető borítós volt. Inkább túl egyszerűnek nevezném. Mindegy a lényeg, hogy szerintem nem a borító határozta meg a könyv tetszését. Nagyon tetszett!

3. Hófehérke - Akire a szépségéért vadásztak
Vettél már meg könyvet csak a borítója miatt, és ha igen, mi volt az?


Inkább a fülszöveg miatt veszek könyvet, a borító csak egy kellék. Olyan szerintem nem nagyon fordult elő, hogy kizárólag a borító miatt vettem meg valamit. Ide talán a Szent Johanna gimi 1.- Kezdetet tudnám mondani.


4. Csipkerózsika - Akit elátkoztak, hogy aludjon, majd az igaz szerelem csókja ébresztette fel
Melyik a kedvenc könyves párod?

Több is van. Akkor mondom a top 3-at:
Tessa és Will( Pokoli szerkezetek trilógia)
Katniss és Peeta (Éhezők Viadala trilógia)
Gwen és Gideon (időtlen szerelem trilógia)

5. A kis hableány - Aki feladta az életét a szerelemért
The Little Mermaid Musical
Ariel szerepében
 Chantal Lawrie
Szoktál kipróbálni új műfajokat vagy inkább maradsz azoknál, amelyeket ismersz és szeretsz? Ha kipróbáltál már újakat, melyik volt az utolsó ilyen könyv?

Szoktam kipróbálni új műfajokat, igen, viszont a régieknél szoktam többet olvasni. A legutolsó ilyen jelenleg az Időfutár, kicsit sci-fi-szerű műfaj.


Cinderella(The Movie)
Hamupipőke szerepében
Lily James
6. Hamupipőke - Aki elvesztette cipőjét éjfél után
Melyik volt az utolsó könyv, ami miatt fennmaradtál egész éjszaka?


Nem mondanám, hogy egész éjszaka fennmaradtam, csak kb. 23:30-ig. Az Időfutárt olvastam, de egyszer ugyaneddig az Éhezők Viadalát.


7. Rapunzel - Akit bezártak egy toronyba
Melyik volt a legrosszabb könyv, amit az elmúlt hónapban olvastál?

Júliusban talán a legrosszabb könyvnek Az alibi bizonyult. Még jó, hogy félbehagytam!
Aladdin Musical
Aladdin szerepében
William Valdés
8. Aladdin - A szegény fiú, aki egy dzsinnt talált
Melyik volt az utolsó "könyvkincs", amit találtál?


Nagyon sok ilyet találtam. Túl hosszú a lista.


Alice in Wonderland Musical
Alice szerepében
Dominique Nino
9. Alice Csodaországban - A lány, aki nyúlüregbe esett
Melyik könyv olvasása után érezted úgy, hogy új világba csöppentél?


Hát igazából, ha úgy vesszük minden könyvnek megvan a maga hangulata, szóval most ismét sokat tudnék sorolni.

10. A békakirály - Az elvarázsolt herceg, aki újra emberré vált
Melyik volt az a könyv, amelyikről azt gondoltad, hogy utálni fogod, de végül mégis megszeretted?


A Késtél. Azt hittem utálni fogom, viszont mikor elolvastam annyira már talán kicsit elkezdett érdekelni, viszont nem lett a kedvencem.
11. Jancsi és Juliska - Akik elvesztek az erdőben és egy boszorkány elfogta őket
Melyik testvérpár (fiú-lány) a kedvenced és miért?
Will és Cecily(Pokoli szerkezetek). Olyan cuki, amikor Will aggódik Cecily-ért. És a humoruk sem utolsó.


Once Upon a Time
Piroska szerepében
Meghan Ory
12. Piroska - Akit a nagymamának öltözött farkas felfalt
Melyik könyvben csalódtál azután, hogy beleszerettél a borítóba és fülszövegbe?

Egy könyvcím: Egy ikerpár titkos naplója. Sokkal többet lehetett volna belőle kihozni.

13. Rumpelstilskin - Akinek senki nem tudja a nevét
Melyik az a könyv, amelyiket nagyon szereted, de nem kap elég figyelmet?

Az Egy Zizi naplója. Kár, hogy alig ismerik...

Képek forrása: Google, Broadway Musical Theatre Facebook
Ennyi lett volna a nagy visszatérésem, és bocsi a nagy kihagyásért. Aki eddig is nézte a blogot olvassa tovább, mert sok újdonság várható! Aki most téved ide először az kövessen figyelemmel! Akinek meg fogalma sincs az oldalról az éljen sötétségben...
Kösz, hogy megnéztétek, most pedig elmegyek takarékra tenni magam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése